Įveskite adresą ir raskite
šalia jūsų esančius ekspertus
Arba spauskite čia
 
 
 

Straipsniai

 
„Ryanair“ planuose – spartesnis bilietų rezervavimas ir įlaipinimo kortelės mobiliesiems

2013-11-21  14:15

Jau įvedusi keletą svarbių pokyčių klientų aptarnavime, Airijos žemų kainų vežėja "Ryanair" skelbia, kad per artimiausią pusmetį tokių permainų bus dar daugiau.

"Turime papildomų plėtros planų artimiausiems 6 mėnesiams į priekį", - pristatydama pokyčius sako Elina Hakkarainen, "Ryanair" pardavimų ir rinkodaros vadovė.
Pasak jos, vienas iš svarbesnių būsimų pokyčių, yra asmeninės klientų paskyros įvedimas "My Ryanair". Tokią paslaugą paleisti bendrovė žada iki metų pabaigos.  
"Keleiviams nereikės kiekvieną sykį registruoti savo adreso, telefono ar kitų asmeninių duomenų. Užteks registruotis "My Ryanair", kur duomenys jau bus saugomi, ir kaskart skrentant tik pridėti skrydžio detales", - apie greitesnį būdą pirkti bilietus pasakoja p. Hakkarainen.


Praėjusį penktadienį bendrovė paleido atnaujintą savo interneto svetainę, joje esą jau pašalinta gana daug perteklinių veiksmų, siūloma mažiau papildomų paslaugų.  
Svetainė anksčiau buvo dažnai kritikuojama dėl sudėtingos rezervacijos, klientus verčiant akylai stebėti pasiūlymus ir spausti kiekvieną sykį, kai siūlomos paslaugos jam nereikia.
"Anksčiau perkant bilietą reikėjo mažiausiai 17 paspaudimų, dabar užteks penkių", - žada p. Hakkarainen.


Nuo kovo bendrovė siūlys ir įlaipinimo korteles mobiliesiems įrenginiams, gegužę - naują mobiliąją "Ryanair" programėlę.  Nuo kitų metų vidurio tikisi pasiūlyti mobiliems įrenginiams pritaikytą interneto svetainę.
Pasak p. Hakkarainen, pokyčius įmonė vykdys palaipsniui. Pirmiausia atnaujinimai diegiami Airijoje, Jungtinėje Karalystėje, taip pat Ispanijoje ir Italijoje – didžiausiose bendrovės rinkose. Vėliau atnaujinimai pasieks ir kitas svetaines.

Siekia nebeerzinti


"Ryanair" jau skelbė, kad iki kitų metų kovo planuoja išspręsti keleiviams didžiausių nepatogumų kėlusias problemas ir sumažinti kai kurių paslaugų kainas.  
„Turėtume pašalinti dalykus, kurie erzina klientus“, – anksčiau sakė Michaelas O'Leary, „Ryanair“ vadovas.


Pavyzdžiui, nuo lapkričio 1 d. „Ryanair“ interneto svetainėje jau nebebus naudojama „Recaptcha“ apsauga, kuri buvo taikoma naujiems vartotojams įsigyjant bilietus internetu.  
Nuo gruodžio 1 d. keleiviai galės į lėktuvą atsinešti antrą rankinę, ne didesnę kaip 35 x 20 x 20 cm.  O nuo sausio 5 d. bagažo mokestis sudarys 30 EUR (103,6 Lt) arba 30 GBP (121,6 Lt) ir bus perpus mažesnis negu iki šiol.


Bene didžiausia naujiena - nuo vasario „Ryanair“ keleiviams bus paskirtos konkrečios vietos lėktuve. "To pastaraisiais metais pageidavo labai daug klientų", - sako p. Hakkarainen.
Tokį sprendimą anksčiau priėmusi D. Britanijos pigių skrydžių bendrovės „EasyJet“ skaičiuoja naudą . Per finansinius metus, kurie baigėsi rugsėjo 30 d., ikimokestinis bendrovės pelnas padidėjo 51%, iki 478 mln. GBP.
Pasak bendrovės vadovės Carolyn McCall, leidimas keleiviams įsigyti vietą skrydžio metu turėjo labai didelės įtakos kompanijos pelningumui.

"Ryanair" uždirbs mažiau


Tarptautinės oro transporto asociacijos (angl. IATA) duomenimis, „Ryanair“ pernai skraidino 79,6 mln. keleivių, daugiau nei „Lufthansa“ (50,8 mln.) ar „EasyJet“ (44,6 mln.). Šiemet kompanija planuoja viršyti 80 mln. keleivių ribą.


Tačiau „Ryanair“ metinis pelnas šiemet gali sumažėti pirmą kartą per penkerius metus. Pasak oro linijų, finansinių metų, kurie baigsis kovą, pelnas gali būti tarp 500 mln. ir 520 mln. EUR. Prieš tai buvo prognozuojama, kad jis sieks 570 mln. EUR.


Bendrovė pastaruoju metu mažino bilietų kainas, taip pat sumažino ir žiemos skrydžių skaičių. Tikimasi, kad žiemą paslaugų kainos sumažės bent 10%.


Pigių skrydžių bendrovės atstovai tikina, jog kainos mažėja dėl padidėjusios konkurencijos, sušvelnėjusių ekonomikos sąlygų Europoje ir silpnesnio euro kurso su svaru.

Šaltinis: vz.lt

 
Komentarai (1)
Parašykite komentarą
2016-12-29 07:21
TravisBrzezinski
First of all I would like to appreciate you for this post. I Liker this way of posting and also will be very attractive for the readers. Thanks for the information, I wait for such information.
VISIT: http://essayreviewratings.com/
Ekspertai rekomenduojaEkspertai rekomenduoja
Miroslava
Tai geriausias 3* kategorijos viešbutis, tinkantis ekonominės klasės poilsiui. Numeriai tvarkingi ir gražūs, viešbutyje vyksta pramoginiai renginiai. Viešbutis naudojasi Sonesta Beach viešbučio paplūdimiu, kur yra puikus koralinis rifas....
Skaityti daugiau
Kelionių ekspertams
Esi kelionių ekspertas? Registruokis!
 

Viešbučių rezervacija

Atvykimo data

calendar

Išvykimo data

calendar